Ter uitbreiding van ons teamzijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste Service Coördinator. Kennen beveiligingssystemen en/of blusmiddelen geen geheimen voor jou? Of wil je graag ontdekken hoe het is om binnen de beveiliging werkzaam te zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Hillsafety is de specialist op gebied van inbraakbeveiliging, camera’s, Security Management Systemen, telefooncentrales (VOIP, PBX), brandbeveiliging, toegangscontrole, brandblusmiddelen en noodverlichting. Wij leveren en installeren zowel eenvoudige als complexe installaties voor het beveiligen van kantoren, winkels, woningen, onderwijsinstellingen, overheidsinstanties, musea, etc.
Niet alleen in heel Nederland, maar ook in België en Luxemburg. Hillsafety maakt deel uit van de VDK groep.

De functie van Service Coördinator is gericht op het inplannen van service werkzaamheden aan gecompliceerde beveiligingssystemen en installaties. Je komt te werken binnen het service en onderhoud team op het kantoor van Hillsafety in Alphen aan den Rijn.

Wat wordt er van jou verwacht binnen deze functie:

  • coördineren en verwerken van alle servicewerkzaamheden in samenwerking met de monteurs en afdelingshoofd;
  • verzorgen van telefonisch technische ondersteuning.
  • zorgdragen voor een goede samenwerking tussen project- en serviceafdeling;
  • functioneel sturing geven aan buitendienstmedewerkers en (deels) de afdeling service- en onderhoud.
  • beheren en bewaken van (project- en) de servicedossiers.
  • op tijd bestellen van materiaal ten behoeve van de serviceopdracht.
  • bijhouden van de onderhouds- en serviceadministratie.

Wanneer pas jij binnen deze rol als Service Coördinator:

  • als je communicatief vaardig bent;
  • goed kunnen plannen, het overzicht kan bewaken en organiseren;
  • servicegericht en klantvriendelijk bent;

Wat hebben wij jou als nieuwe collega te bieden:

  • goed salaris op basis van ervaring en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • je krijgt 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
  • je bouwt 8% vakantiegeld op;
  • laptop en telefoon van de zaak;
  • korting bij de sportschool;
  • een hecht team met een no-nonsense mentaliteit, korte lijnen en diverse klanten.
  • een uitdagende functie in een groeiend bedrijf met verschillende doorgroeimogelijkheden;
  • elke laatste vrijdag van de maand een gezellige borrel;
  • elke jaar een zomer barbecue en een kerstdiner;
  • een werkplek in Alphen aan den Rijn met de allerleukste collega’s!

Wat je kan verwachten als nieuwe collega bij Hillsafety? Dat jij centraal staat. Wij zoeken personeel voor de lange termijn en vinden investeren in onze medewerkers erg belangrijk. Je wordt goed ingewerkt en er zijn uitgebreide studiemogelijkheden om jezelf verder te blijven ontwikkelen.

Ben je geïnteresseerd en kan je niet wachten om kennis te maken met ons? Dan zie ik graag jouw sollicitatie tegemoet.

Vragen? Neem even contact met Michelle Broekhuijsen – HR officer op via 06-51696394 (via whatsapp is ook prima!) of via hrm@hillsafety.nl